d60 Lotte Tue Munk
+45 3211 6660 | lta@d60.dk
IT support Lars Kock Larsen
+45 3168 1266 | ithelpdesk@d60.dk
Rådgivning og procesanalyse Robert Svarer Olivarius
+45 4058 0002 | rso@d60.dk

Øget Kundeservice

Målsætninger
  • Et historisk overblik på tværs af forretningen, som giver mulighed for bedre forecasting og udregning af fx livstidsværdi for en kunde
  • Et samlet overblik over historisk og aktuelt engagement, som giver hurtigere og bedre kundeservice, samt tid til at fokusere på de mest værdiskabende kundeengagementer
  • Fejl er minimeret, fordi medarbejderne arbejder med samme data om samme kunder
  • Mulighed for at udvikle forretningen ved fx at se på historisk køb og salg på segmenter og udvikle produkter, der er skræddersyet til målgruppen

 

Udfordringer

Øget Kundeservice Copy

 

 

Inspiration til din løsning

Artikel Mere værdi til kunderne 

Der er mange forskellige måder at øge værdien af sin service og sine produkter. Her ser vi på et par af dem. Læs mere

Artikel 360 graders kundeservice 

Et problem, vi ofte ser i virksomheder, er, at kundedata er spredt udover flere forskellige systemer. Det går udover både kundeservice og forretningsudvikling. Læs mere om, hvad konsolidering af kundedata kan gøre for din forretning. Læs mere

Case Sådan skaber Visiolink højere loyalitet

Se hvordan Visiolink har givet deres kunder mulighed for at øge kunderservice og performance på deres digitale medier. Læs mere

Case Optimering af salgsindsats, produkt- og website udvikling

I online branchen handler det om at være firstmover. eBay bruger derfor også deres data analytisk. Det betyder, at de kan se trends og mønstre i deres data og dermed udnytte morgendagens muligheder. Læs mere

Case Skab en relevant oplevelse for kunden på tværs af kontaktpunkter

Raptor smart advisor er en omni-channel-løsning, som tilbyder personaliserede tjenester, der rækker langt forbi mødet i webshoppen. Læs mere

Vi øger kundeservice med data

”Vi kunne se, at vi havde utroligt meget værdifuld data til rådighed, som vores kunder kunne bruge til at udvikle deres services. Ved at hjælpe vores kunder til at stå endnu stærkere over for deres kunder kan vi nu øge værdien af vores løsning. d60 er en stærk partner i dette arbejde, både med rådgivning og sparring i de indledende faser og med udvikling af løsningen”.

Kenneth Boll COO i Visiolink.

Kundeløsninger