d60 Lotte Tue Munk
+45 3211 6660 | lta@d60.dk
IT support Lars Kock Larsen
+45 2713 9792 | lkl@d60.dk
Rådgivning og procesanalyse Robert Svarer Olivarius
+45 4058 0002 | rso@d60.dk

Service og Support

I d60 udvikler og implementerer vi forretningskritiske Software- og Business Intelligence-løsninger. For jeres forretning er det derfor vigtigt, at I supporteres og services ud for de krav og behov, I har til løsningen.

For at kunne give alle vores kunder denne sikkerhed, har vi i d60 oprettet et selvstændigt Service Delivery og Support-team.

Support og monitorering

I service-teamet sikrer vi, at de udviklede løsninger kører som forventet, og vi hjælper brugere og kunder, hvis der skulle opstå udfordringer i brugen af deres løsninger. Vores service-team fungerer i det daglige som en servicedeskfunktion, der:

  • besvarer emails og telefonopkald
  • supporterer den tekniske løsning
  • monitorerer løsninger
  • sikrer korrekt incident- og problemrapportering 
Serviceaftaler

For at tilpasse vores serviceaftale til netop din forretning, vil vi lave en servicekontrakt, hvor du som kunde vælger de services, du mener, der skal til for at sikre, at du har den rette understøttelse af din forretning. Disse services sammensættes ud fra d60's generelle servicekatalog sammensat ud fra vores erfaringer og best practices fra ITIL-frameworket.